קבינט הקורונה יתכנס לאשר את מתווה הרמזור

צבי טסלר No Comments on קבינט הקורונה יתכנס לאשר את מתווה הרמזור

קבינט הקורונה יתכנס היום וצפוי לאשר את מתווה הרמזור שיחלק את הערים לצבעים: אדום, כתום, צהוב וירוק. הישוב החרדי היחיד שיהיה אדום בשלב זה הוא עמנואל (27% נדבקים)

פרופ' רוני גמזו צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

קבינט הקורונה צפוי להתכנס היום (ראשון) אחה"צ, במטרה לאשר את 'מתווה הרמזור' של פרוייקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו. המתווה יחלק מחדש את הערים לפי צבעים: אדום, כתום, צהוב וירוק. לפי הציטוט של גמזו מאתמול, בעקבות השינוי, הישוב החרדי היחיד שיהיה אדום בשלב זה הוא עמנואל (27% נדבקים).

כתבנו מציין, כי בתכנית הרמזור משקל משמעותי לקצב הבדיקות ביישוב ושיעור הבדיקות החיוביות.

בתוך כך, על פי הנתונים הרשמיים, בשבוע האחרון נפטרו 93 בני אדם כתוצאה מנגיף הקורונה – הנתון הגבוה מתחילת המגיפה. אם חלילה תימשך מגמת התמותה בקצב הנוכחי, ישראל תחצה השבוע את המספר 1,000 – הכפלה בתוך כחודש.

הנתון המעודד: מספר הנפטרים עולה משבוע לשבוע – אך בקצב איטי יותר. קצב הגדילה ממשיך לרדת בשבועות האחרונים (ביחד עם היציבות במספר החולים הקשים, בשבועות הקודמים).

נתון נוסף שמעורר דאגה: השבוע שיא של 314 חולים חדשים במצב קשה. מחלקות הקורונה נמתחות עד לקצה. גם קצב העליה – גבוה ביחס לשבועות קודמים, מה שגורר בדרך כלל בהמשך עליה נוספת בקצב הנפטרים.

(‏הבהרה: בשבוע שעבר משרד הבריאות עדכן בדיעבד 60 נפטרים בבתי אבות שנשמטו מהרשימות בשבועות שלפניו. כדי לבדוק את המגמה, 'פיזרנו' אותם באופן יחסי בשבועות שקדמו, כדי שניתן יהיה להעריך נכונה את קצב העליה בתמותה).



0 תגובות